„Podniesienie kompetencji cyfrowych wśród uczniów i nauczycieli województwa podlaskiego” ̶ podsumowanie projektu

Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa nr 3 „Kompetencje i kwalifikacje”, Działanie nr 3.1 „Kształcenie i edukacja”, Poddziałanie 3.1.2 Wzmocnienie atrakcyjności i podniesienie jakości oferty edukacyjnej w zakresie kształcenia ogólnego, ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych. Projekt został dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz z budżetu Państwa

287333258_1253725795194198_614822156862203342_n.jpg

 

Ilustracja do artykułu logo2020_zmn1.jpg

 

       14 czerwca 2022r. w Uniwersyteckim Centrum Kultury w Białymstoku odbyło się spotkanie podsumowujące projekt „Podniesienie kompetencji cyfrowych wśród uczniów i nauczycieli województwa podlaskiego”. Był on realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa nr 3 „Kompetencje i kwalifikacje”, Działanie nr 3.1 „Kształcenie i edukacja”, Poddziałanie 3.1.2 Wzmocnienie atrakcyjności i podniesienie jakości oferty edukacyjnej w zakresie kształcenia ogólnego, ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych.  Projekt został dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz z budżetu Państwa.

Gminę Poświętne reprezentowały: p. Dyrektor Bożena Brzozowska i p. Wioletta Gołaszewska. Zakupiony sprzęt: mobilną pracownię, roboty, telewizor interaktywny będziemy wykorzystywać nie tylko na informatyce. Przeszkoleni nauczyciele doskonale poradzą sobie na innych zajęciach edukacyjnych. Sprzęt pozwoli na podniesienie kompetencji cyfrowych uczniów, zwiększy wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w szkołach, w nauczaniu przedmiotowym, a w konsekwencji - także w życiu codziennym.

Link: https://wrotapodlasia.pl/pl/edukacja/edukacja_nauka/uczniowie-i-nauczyciele-z-podlaskich-szkol-podniesli-kompetencje-cyfrowe.html 

Powrót na początek strony